Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Egna nyheter 2018"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Egna nyheter 2018


Här hittar du senaste nytt från oss på klubben!

Ta för vana att kolla ofta på hemsidan - det är här all ny info läggs ut så fort vi bara hinner!

skriva tangentbord

(2019-01-17 14:43)
Du som är medlem i Torsby Ridklubb hälsas varmt välkommen till årsmöte söndag 24 februari kl. 16 på ridklubben. Vi vill även påminna om att motioner ska vara inskickade eller lämnade till klubben senast den 31 januari.
 
(2019-01-07 08:18)
Nu startar ridskolan igen efter jullovet! Hoppas alla har haft ett skönt lov och är taggade att komma igång med ridningen igen.
 
(2018-12-25 12:21)
Vi börjar redan nu söka efter frivilliga som vill ställa upp för Torsby Ridklubb på Rally Sweden 14-17/2 2019.
 
(2018-12-25 12:18)
Vill du va med och finslipa hoppning eller prova på hoppning? Kursen är till för alla - man delas in i grupper av högst 5 personer/grupp.
 
(2018-12-03 12:19)
Snart är det dags för traditionella luciashowen, du kommer väl och kollar? Eller så kanske du vill vara med och uppträda? Alltid lika roligt med lucia! I år blir det "dubbel lucia" kan man säga. Luciatåg på Torsby också. Vill du va med? Välkommen!
 
(2018-11-08 12:38)
Lördagen den 17/11 kl 10.00 kommer unghästutbildaren och tränaren Mia Grane att ha hoppträning på klubben. Varmt välkomna att titta förbi, ta en kopp kaffe och...
 
(2018-11-08 12:13)
Den 17:e november är den allmänna hopptiden framflyttad till klockan 17.00.
 
(2018-10-28 11:48)
Vi har ändrat lite på tiderna som ridhuset är tillgängligt för hoppning.
 
(2018-10-22 19:14)
Efterbeställningen av Newbody finns nu att hämta i ridskolans cafeteria. Tack för en god försäljning!
 
(2018-04-06 16:00)
Insamlingen av pant, både vanlig och "fulpant" fortgår året om! Nu våras det och då brukar det komma fram en del ur gömmorna. Kanske du t o m "ploggar"? Lämna in den pant du hittar!
 

 



Vi är en kvalitetsmärkt ridskola som är öppen för alla, oavsett om du är tjej eller kille, ung eller gammal, med eller utan häst. Alla är lika välkomna!


Postadress:
Torsby RK - Ridsport
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Besöksadress:
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Kontakt:
Tel: 0560-129 95
E-post: torsbyridklubb@telia.com

Olycksfallsförsäkring Folksam

facebook-button