Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Egna nyheter 2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Egna nyheter 2019


Här hittar du senaste nytt från oss på klubben!

Ta för vana att kolla ofta på hemsidan - det är här all ny info läggs ut så fort vi bara hinner!

skriva tangentbord

(2019-02-19 12:43)
Tyvärr måste vi ställa in dagens ridlektioner. Vi återkommer så snart som möjligt med datum för igenridning.
 
(2019-02-15 19:46)
Välkommen till årsmöte söndag 24 februari 2019 kl. 17 på Torsby Ridklubb. Sedvanliga årsmöteshandlingar. Det finns förslag på nya stadgar som du kan läsa här (upplagda 15 februari).
 
(2019-02-10 19:34)
Medlemsavgiften för 2019 är nu utskickad via mail. Ni som redan betalt in medlemsavgift för året kan bortse från detta mail. Vill du lösa medlemskap men inte fått något mail, vänligen kontakta oss så ordnar vi det :)
 
(2019-02-03 22:56)
Det fattas fortfarande folk som kan hjälpa till på rallyt 14-17 februari. Det är mindre än två veckor kvar nu så dra med nån vän och ställ upp på ett pass (eller två 😉) och stötta Torsby ridklubb samtidigt 😊
 
(2019-01-26 21:53)
Vill du sitta med i styrelsen eller starta en arbetsgrupp för just det område som du brinner för? Hör av dig till ordförande Ingela Haglund på tfn 073-048 56 17 och anmäl ditt intresse.
 
(2019-01-17 14:43)
Du som är medlem i Torsby Ridklubb hälsas varmt välkommen till årsmöte söndag 24 februari kl. 17 på ridklubben. Vi vill även påminna om att motioner ska vara inskickade eller lämnade till klubben senast den 3 februari.
 
(2019-01-07 08:18)
Nu startar ridskolan igen efter jullovet! Hoppas alla har haft ett skönt lov och är taggade att komma igång med ridningen igen.
 
(2018-12-25 12:21)
Vi börjar redan nu söka efter frivilliga som vill ställa upp för Torsby Ridklubb på Rally Sweden 14-17/2 2019.
 
(2018-12-25 12:18)
Vill du va med och finslipa hoppning eller prova på hoppning? Kursen är till för alla - man delas in i grupper av högst 5 personer/grupp.
 
(2018-12-03 12:19)
Snart är det dags för traditionella luciashowen, du kommer väl och kollar? Eller så kanske du vill vara med och uppträda? Alltid lika roligt med lucia! I år blir det "dubbel lucia" kan man säga. Luciatåg på Torsby också. Vill du va med? Välkommen!
 
(2018-04-06 16:00)
Insamlingen av pant, både vanlig och "fulpant" fortgår året om! Nu våras det och då brukar det komma fram en del ur gömmorna. Kanske du t o m "ploggar"? Lämna in den pant du hittar!
 

 



Vi är en kvalitetsmärkt ridskola som är öppen för alla, oavsett om du är tjej eller kille, ung eller gammal, med eller utan häst. Alla är lika välkomna!


Postadress:
Torsby RK - Ridsport
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Besöksadress:
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Kontakt:
Tel: 056012995
E-post: torsbyridklubb@telia.com

Olycksfallsförsäkring Folksam

facebook-button