Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Egna nyheter 2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Egna nyheter 2019


Här hittar du senaste nytt från oss på klubben!

Ta för vana att kolla ofta på hemsidan - det är här all ny info läggs ut så fort vi bara hinner!

skriva tangentbord

(2019-08-19 16:35)
Nu är det dags att sälja Newbody! 😀 Katalogerna kommer snart men redan nu kan ni börja sälja
 
(2019-08-08 22:16)
Nu är det inte många veckor kvar av årets torgstäd, och det känns skönt. Men vi har behövt ändra lite i schemat på några ställen från och med vecka 37 för vi hade av misstag lagt in marten på fel helg, (oj då) :).
 
(2019-07-20 21:30)
Välkommen till en ny termin på ridklubben! Lektionerna börjar måndagen den 5 augusti. Vi hälsar också Ann Åslund vår nya ridinstruktör välkommen!
 
(2019-07-20 21:38)
Du har väl sett att du kan va med och tjuvstarta höstterminen om du vill? Stalleleverna har eget jippo, och vi andra kan antingen va med ridläger eller på igångsättningsdagar.
 
(2019-07-04 23:19)
Torsby Ridklubb har även i år fått chansen att sköta några sysslor under Torsbykalaset och få en slant till vår verksamhet. Som tack för att du ställer upp får du ett kalasband som ger dig inträde under alla dagarna. Vill du hjälpa till? 😊🐴
 
(2019-07-03 11:18)
I morgon torsdag klockan 20.00 är det hoppträning för Mia Grane på stora utebanan. Det finns platser kvar, anmäl till Anki Bergström på tfn 070-296 29 47 😊🐴 Varmt välkomna att komma och titta på träningen! 😃
 
(2019-07-02 11:36)
Tack till all publik som kom och hejade på våra ekipage i helgen! Vi vill också tacka alla tävlande som kom och gjorde fina ritter under dagen!
 
(2019-06-30 18:58)
Stort tack till alla som hjälpte till under lördagens tävling 29 juni. Ni gjorde ett strålande jobb och utan er hade det inte varit möjligt! Ett stort tack också till våra stallelever för säsongen som gått!
 
(2019-06-28 14:00)
Nu finns det några platser tillgängliga att bli stallelev på Torsby Ridklubb.
 
(2019-06-27 22:13)
Lördagen den 29 juni 2019 är det tävling på Torsby Ridklubb. Varmt välkommen att titta och heja på alla fina ekipage! :)
 
(2019-06-15 18:28)
Du vet väl att det är dressyrtävling hos Torsby Ridklubb lördagen den 29 juni (helgen efter midsommar)?
 
(2019-06-19 00:14)
Hoppträning för Ulrika Skönnemark torsdagen den 27 juni kl. 19 på Torsby Ridklubb Anmäl dig till Anki Bergström, på tfn 070-296 29 47
 
(2018-04-06 16:00)
Insamlingen av pant, både vanlig och "fulpant" fortgår året om! Nu våras det och då brukar det komma fram en del ur gömmorna. Kanske du t o m "ploggar"? Lämna in den pant du hittar!
 

 



Vi är en kvalitetsmärkt ridskola som är öppen för alla, oavsett om du är tjej eller kille, ung eller gammal, med eller utan häst. Alla är lika välkomna!


Postadress:
Torsby RK - Ridsport
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Besöksadress:
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Kontakt:
Tel: 056012995
E-post: torsbyridklubb@telia.com

Olycksfallsförsäkring Folksam

facebook-button