Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Egna nyheter 2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Egna nyheter 2019


Här hittar du senaste nytt från oss på klubben!

Ta för vana att kolla ofta på hemsidan - det är här all ny info läggs ut så fort vi bara hinner!

skriva tangentbord

(2019-12-09 13:47)
Välkommen till medlemsmöte söndagen den 29 december 2019 kl. 16-18 med några få punkter, men viktiga. Vi hoppas så många som möjligt kommer. Välkommen!
 
(2019-11-19 23:06)
Torsby Ridklubb söker en strukturerad, målmedveten, engagerad, trygg och positiv ridinstruktör med en god pedagogisk och social kompetens. Vill du bli vår hjälte? Vi kommer att ta väl hand om dig. :)
 
(2019-11-23 20:23)
Vi på Torsby ridklubb funderar på att starta upp USK (Ungdomssektionen) igen, och undrar vilka vill vara med? Är du sugen så hör av dig!
 
(2019-11-23 20:35)
Torsby ridklubb har fått frågan om vi vill lussa i Torsby centrum i år igen. Och visst vill vi det! Det var en succé förra året när vi skred fram med en lång rad av hästar till publikens stora förtjusning. Vill du vara med i år?
 
(2019-11-19 22:55)
Nu under jullovet så har du chansen att både ta hand om ridskolehästarna och tjäna lite extra "poäng" som du sedan kan omvandla till lektioner eller annat på ridklubben.
 
(2019-11-23 20:28)
Sista veckan med lektioner är vecka 51 (månd 16 - fred 20 december). Sedan är det jullov och vi börjar igen vecka 2, 2020 dvs tisdag 7 januari - fredag 10 januari).
 
(2019-10-28 12:39)
Nu under höstlovet 28 oktober - 1 november 2019 är det ridlektioner som vanligt. Välkommen!
 
(2019-10-20 17:41)
Du har väl sett att det är centimeterhoppning på söndag 27 oktober? En klass för lektionshästar och en för privatryttare. Anmäl dig eller kom och heja på de som tävlar.
 
(2019-10-04 10:10)
Fram till 11 oktober 2019 kan ni göra extrabeställningar från Newbody. 😀
 
(2018-04-06 16:00)
Insamlingen av pant, både vanlig och "fulpant" fortgår året om! Nu våras det och då brukar det komma fram en del ur gömmorna. Kanske du t o m "ploggar"? Lämna in den pant du hittar!
 

 



Vi är en kvalitetsmärkt ridskola som är öppen för alla, oavsett om du är tjej eller kille, ung eller gammal, med eller utan häst. Alla är lika välkomna!


Postadress:
Torsby RK - Ridsport
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Besöksadress:
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Kontakt:
Tel: 056012995
E-post: torsbyridklubb@telia.com

Olycksfallsförsäkring Folksam

facebook-button