Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "Egna nyheter 2019"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

Egna nyheter 2019


Här hittar du senaste nytt från oss på klubben!

Ta för vana att kolla ofta på hemsidan - det är här all ny info läggs ut så fort vi bara hinner!

skriva tangentbord

(2019-10-04 10:10)
Fram till 11 oktober 2019 kan ni göra extrabeställningar från Newbody. 😀
 
(2019-09-03 21:50)
Nu (vecka 36) börjar stalljouren för våra ridande medlemmar. Alla ridande medlemmar från 9 år (födda 2010 eller tidigare) har stalljour en gång per termin tillsammans med en ansvarig stallelev.
 
(2019-09-02 23:05)
Torsby Ridklubb har fått förtroendet av Torsby kommun att sköta om uthyrning av Prostgårdslagårn. Torsby ridklubb kommer att sköta bokningarna, nyckelutlämning och att kontrollera städningen.
 
(2019-08-23 22:29)
På onsdag 28 augusti kl 18.30 startar en grupp med vuxna och ungdomar som inte har någon eller har lite erfarenhet.
 
(2019-08-19 16:35)
Nu är det dags att sälja Newbody! 😀 Katalogerna är här så du kan hämta dem på klubben.
 
(2019-08-08 22:16)
Nu är det inte många veckor kvar av årets torgstäd, och det känns skönt. Men vi har behövt ändra lite i schemat på några ställen från och med vecka 37 för vi hade av misstag lagt in marten på fel helg, (oj då) :).
 
(2019-07-20 21:30)
Välkommen till en ny termin på ridklubben! Lektionerna börjar måndagen den 5 augusti. Vi hälsar också Ann Åslund vår nya ridinstruktör välkommen!
 
(2019-07-20 21:38)
Du har väl sett att du kan va med och tjuvstarta höstterminen om du vill? Stalleleverna har eget jippo, och vi andra kan antingen va med ridläger eller på igångsättningsdagar.
 
(2018-04-06 16:00)
Insamlingen av pant, både vanlig och "fulpant" fortgår året om! Nu våras det och då brukar det komma fram en del ur gömmorna. Kanske du t o m "ploggar"? Lämna in den pant du hittar!
 

 



Vi är en kvalitetsmärkt ridskola som är öppen för alla, oavsett om du är tjej eller kille, ung eller gammal, med eller utan häst. Alla är lika välkomna!


Postadress:
Torsby RK - Ridsport
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Besöksadress:
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Kontakt:
Tel: 056012995
E-post: torsbyridklubb@telia.com

Olycksfallsförsäkring Folksam

facebook-button