Hoppa till sidans innehåll

Nyhetsarkiv


År Månad
(2019-08-19 16:35)
Nu är det dags att sälja Newbody! 😀 Katalogerna är här så du kan hämta dem på klubben.
 
(2019-08-08 22:16)
Nu är det inte många veckor kvar av årets torgstäd, och det känns skönt. Men vi har behövt ändra lite i schemat på några ställen från och med vecka 37 för vi hade av misstag lagt in marten på fel helg, (oj då) :).
 
(2019-07-20 21:38)
Du har väl sett att du kan va med och tjuvstarta höstterminen om du vill? Stalleleverna har eget jippo, och vi andra kan antingen va med ridläger eller på igångsättningsdagar.
 
(2019-07-20 21:30)
Välkommen till en ny termin på ridklubben! Lektionerna börjar måndagen den 5 augusti. Vi hälsar också Ann Åslund vår nya ridinstruktör välkommen!
 
(2019-07-04 23:19)
Torsby Ridklubb har även i år fått chansen att sköta några sysslor under Torsbykalaset och få en slant till vår verksamhet. Som tack för att du ställer upp får du ett kalasband som ger dig inträde under alla dagarna. Vill du hjälpa till? 😊🐴
 
(2019-07-03 11:18)
I morgon torsdag klockan 20.00 är det hoppträning för Mia Grane på stora utebanan. Det finns platser kvar, anmäl till Anki Bergström på tfn 070-296 29 47 😊🐴 Varmt välkomna att komma och titta på träningen! 😃
 
(2019-07-02 11:36)
Tack till all publik som kom och hejade på våra ekipage i helgen! Vi vill också tacka alla tävlande som kom och gjorde fina ritter under dagen!
 
(2019-06-30 18:58)
Stort tack till alla som hjälpte till under lördagens tävling 29 juni. Ni gjorde ett strålande jobb och utan er hade det inte varit möjligt! Ett stort tack också till våra stallelever för säsongen som gått!
 
(2019-06-28 14:00)
Nu finns det några platser tillgängliga att bli stallelev på Torsby Ridklubb.
 
(2019-06-27 22:13)
Lördagen den 29 juni 2019 är det tävling på Torsby Ridklubb. Varmt välkommen att titta och heja på alla fina ekipage! :)
 
(2019-06-19 00:14)
Hoppträning för Ulrika Skönnemark torsdagen den 27 juni kl. 19 på Torsby Ridklubb Anmäl dig till Anki Bergström, på tfn 070-296 29 47
 
(2019-06-15 18:28)
Du vet väl att det är dressyrtävling hos Torsby Ridklubb lördagen den 29 juni (helgen efter midsommar)?
 
(2019-05-05 21:25)
Söndagen den 19 maj kl.10-14 är det dags för den årliga städdagen på Torsby Ridklubb. Alla medlemmar, anhöriga, vänner m.fl. är hjärtligt välkomna att komma och hjälpa till att få till en snygg anläggning.
 
(2019-04-07 22:04)
Ett medlemsmöte var planerat till söndagen den 14 april, men då intresset för mötet varit ganska svalt, flyttas mötet framåt i tiden.
 
(2019-04-07 21:51)
Stort tack till alla er som hjälp till att sälja kakor! NI slog säljrekord även i år - i år sålde ni hela 1400 paket med kakor/kex/godis!
 
1 2 3 4 5 > »

 



Vi är en kvalitetsmärkt ridskola som är öppen för alla, oavsett om du är tjej eller kille, ung eller gammal, med eller utan häst. Alla är lika välkomna!


Postadress:
Torsby RK - Ridsport
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Besöksadress:
Röbjörkeby 11
68592 Torsby

Kontakt:
Tel: 056012995
E-post: This is a mailto link

Olycksfallsförsäkring Folksam

facebook-button